23 maj 2009

Du var..

Du var som en ängel i det blå.
Lika svår att hitta,lika svår att få.
Du flicka lilla du dog som en blomma utan vatten.
Men jag förstår att du inte orkade gråta om natten.
Tänk om gud hade hört oss skrika.
Kanske hade han behandlat oss alla lika?
Du,Du lovade att mig aldrig svika.

Men ändå lät du vackra änglar dig från vägen vika.
Du trodde inte jag förstod varför du satte kniven i ditt ömma hjärta.
Men det var du som aldrig förstod at tvi gick igenom exakt samam smärta.
Vännen jag önskar jag bett dig stanna men det kommer aldrig ske.
Jag kommer aldrig mer få höra dig skratta, se dig le.
Men min älskade ängel kom tillbaka.
Kom hit igen.
Ta av dig dina vingar och fall ner igen.
Ja glovar dig.
Jag fångar dig.
Precis som du fångade mig.
Jag älskar dig.
Nu och föralltid,
Idag och i morgon.
Tills solen aldrig mer går upp.



Japp hej på er, till er som läser min blogg.
Ni märker säkert att detta inte är en vanlig blogg.
Nepp det är det inte heller ser ni hehe.
Här kommer ni såklart att kunna läsa om mig men ni kommer få se mycket utav mina "verk" asså mina dikter,bilder mm..
Jag heter Nita by the way.
Jag är en mycket go och glad tjej som älskar det livet har att erbjuda.
Jag tar varje dag som den är och vill sällan ändra en sekund.
Jag går ut nian om ca 2 veckor óch ska börja mitt första år på gymnasiet förmodligen i omvårdnaden om det blir som jag tänkt.
Jag älskar nämligen människor och att hjälpa.
Hoppas ni kommer få en bra lässtund här i min mysiga blogg.
Vi hörs.
kramar//Nita

(Lämna kommentarer,alla stötande kommentarer tas omedelbart bort och anmäls)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar